KSIĄŻKA
Poradnik handlowca, czyli jak radzić sobie z problemami w sprzedaży [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 162
Okładka miękka
Opis Znajomość tajników działalności sprzedażowej pozwala uniknąć nieprzewidzianych trudności i rozwiązywać problemy zaistniałe na linii handlowiec - klient, a przekonanie go do przygotowanej oferty i utrzymanie pozytywnych z nim relacji skutkuje podjęciem długofalowej współpracy. Niniejsza książka podpowiada, w jaki sposób komunikować się z klientem, by był on zadowolony ze współpracy, ale i by Czytelnik mógł pochwalić się zawarciem korzystnego kontraktu handlowego. Zaprezentowane w publikacji case study pomogą w uniknięciu zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych. Pozycja zawiera 5 skutecznych zasad rozmowy bezpośredniej z klientem i 6 najpopularniejszych błędów popełnianych przez handlowców w trakcie współpracy z klientem. Niniejsza publikacja zawiera szereg praktycznych porad, m.in.: - Jak pozyskać uwagę i zainteresowanie klientów?
- W jaki sposób nakłonić klientów do jak najszybszej zapłaty za towar?
- W jaki sposób skutecznie się targować?
- Jak unikać manipulacji ze strony klienta?
- Jak zbić wysokie żądania klienta i nie ulec presji? Zaprezentowane porady w kompleksowy sposób przedstawiają poszczególne stadia nawiązywania i prowadzenia relacji z klientami. Czytelnik znajdzie tu zagadnienia obejmujące m.in. podpisywanie korzystnych umów dla firmy, prowadzenie efektywnych negocjacji czy skuteczne reakcje na typowe argumenty interesantów. Klient poświęca średnio ok. 7 sekund na zapoznanie się z ofertą. Jeśli nie znajdzie w niej nic interesującego, istnieje duże ryzyko, że wyrzuci ją do kosza. Książka podpowiada, w jaki sposób uniknąć takiej sytuacji.
EAN 9788326917783
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-04-09
ISBN 978-83-269-1778-3
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2012
Ilość stron 162
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 9