KSIĄŻKA
Pomost medialny. Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich [KSIĄŻKA]
Kategoria | Media, dziennikarstwo |
Seria | Dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
Autor | Agnieszka Szymańska, Agnieszka Hess |
Ilość stron | 200 |
Okładka | twarda |
Opis |
Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich. Jej głównym celem jest uzupełnienie istniejącej w polskich badaniach luki w systematycznych badaniach empirycznych dotyczących medialnego wizerunku Polski i Polaków w mediach niemieckich oraz wizerunku Niemiec i Niemców w mediach polskich. Wyniki tych badań (zestawione z wynikami badań opinii) mogą się stać rzetelną podstawą do formułowania wniosków na temat związków pomiędzy treścią przekazu mediów a procesem kształtowania, utrwalania czy też zmian stereotypów narodowych, a dzięki temu być pomocne w nakreśleniu roli mediów we współczesnych stosunkach miedzy oboma krajami.
Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Oniszczuka |
EAN | |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-01-20 |
ISBN | 978-83-233-2812-4 |
Seria | Dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
Autor | Agnieszka Szymańska, Agnieszka Hess |
Rok wydania | 2009 |
Ilość stron | 200 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |