KSIĄŻKA
Polski e-konsument. Dekada zmian - Jaciow Magdalena, Wolny Robert [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Jaciow Magdalena, Wolny Robert
Ilość stron 136
Okładka miękka
Opis Kim dziś jest Polak kupujący w sieci
W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku.
Z monografii Czytelnik dowie się między innymi:
* jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego * jak zmienił się polski e-konsument * dlaczego robi zakupy w sieci * co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów * jak kupuje w sieci
EAN 9788328392083
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788328392083
Autor Jaciow Magdalena, Wolny Robert
Język polski
Ilość stron 136
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm