KSIĄŻKA
Polski e-konsument. Dekada zmian - Jaciow Magdalena, Wolny Robert [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Ekonomia |
Autor | Jaciow Magdalena, Wolny Robert |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Opis |
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: * jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego * jak zmienił się polski e-konsument * dlaczego robi zakupy w sieci * co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów * jak kupuje w sieci |
EAN | 9788328392083 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 9788328392083 |
Autor | Jaciow Magdalena, Wolny Robert |
Język | polski |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16.5x23.5cm |
Ekonomia
Książki