KSIĄŻKA
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Katarzyna Orfin-Tomaszewska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Ilość stron 233
Okładka miękka
Opis "Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych". prof. dr hab. Aleksander Panasiuk kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
EAN 9788379720859
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788379720859
Autor Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Wydanie 1
Rok wydania 2016
Język polski
Ilość stron 233
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.0x23.7