KSIĄŻKA
Poetyka Telewizyjnych Programów Porannych Między Informacją Tabloidem I Autopromocją - Marcin Sanakiewicz [KSIĄŻKA]

2599

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Filozofowie, myśliciele
Autor Marcin Sanakiewicz
Ilość stron 136
Okładka broszurowa
Opis Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki. Marcin Sanakiewicz (ur. 1980), dziennikarz i wydawca telewizyjny, lektor radia i telewizji, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.
EAN 9788373836174
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-03-20
ISBN 978-83-7383-617-4
Autor Marcin Sanakiewicz
Rok wydania 2013
Ilość stron 136
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14.5 x 21 cm