KSIĄŻKA
Podstawy Strategii [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Opis Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy. Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii. Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów.
EAN 9788320818871
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-08-02
Tytuł oryginalny Podstawy Strategii
ISBN 978-83-20818-87-1
Rok wydania 2010
Wydawca PWE
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm