KSIĄŻKA
Podstawy Marketingu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 296
Okładka broszurowa
Opis Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
EAN 9788320820379
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-09-03
ISBN 978-83-208-2037-9
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2012
Ilość stron 296
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23.5 cm