KSIĄŻKA
Planowanie Strategiczne W Przedsiębiorstwie Wyd.II - Maria Romanowska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Maria Romanowska
Ilość stron 264
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.
EAN 9788320818130
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-02-13
Tytuł oryginalny Planowanie Strategiczne W Przedsiębiorstwie Wyd.II
ISBN 978-83-208-1813-0
Autor Maria Romanowska
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 264
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm