KSIĄŻKA
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - A. Kaniewska-Sęba [KSIĄŻKA]

3699

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 1 dnia 18 godzin 29 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor A. Kaniewska-Sęba
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.
Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu
EAN 9788365817334
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2021-02-17
ISBN 978-83-65817-33-4
Autor A. Kaniewska-Sęba
Rok wydania 2021
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 12
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 170