KSIĄŻKA
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - A. Kaniewska-Sęba [KSIĄŻKA]
3699
Wysyłamy w 24h
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Zamów w ciągu 1 dnia 18 godzin 29 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!
Kategoria | Pozostałe |
Autor | A. Kaniewska-Sęba |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis |
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej. Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu |
EAN | 9788365817334 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2021-02-17 |
ISBN | 978-83-65817-33-4 |
Autor | A. Kaniewska-Sęba |
Rok wydania | 2021 |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 12 |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
Pozostałe
Książki