KSIĄŻKA
Plakat i reklama. Przewodnik [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Okładka zintegrowana, broszurowa
Ilość stron 320
Opis Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. ? źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat ? zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki ? źródło inspiracji dla pracowników promocji
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. E źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat E zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki E źródło inspiracji dla pracowników promocji
EAN 9788377581315
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-02-02
Tytuł oryginalny Plakat I Reklama Przewodnik
ISBN 978-83-7758-131-5
Rok wydania 2012
Wydawca Muza
Okładka zintegrowana, broszurowa
Ilość stron 320
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 145 x 195 mm, 15,5 x 20 cm
Długość (razem z opakowaniem) 200
Wysokość (razem z opakowaniem) 22
Szerokość (razem z opakowaniem) 154