KSIĄŻKA
Plakat i reklama. Przewodnik [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Okładka | zintegrowana, broszurowa |
Ilość stron | 320 |
Opis |
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
? źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
? zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
? źródło inspiracji dla pracowników promocji Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. E źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat E zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki E źródło inspiracji dla pracowników promocji |
EAN | 9788377581315 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-02-02 |
Tytuł oryginalny | Plakat I Reklama Przewodnik |
ISBN | 978-83-7758-131-5 |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | Muza |
Okładka | zintegrowana, broszurowa |
Ilość stron | 320 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 145 x 195 mm, 15,5 x 20 cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 200 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 22 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 154 |
Pozostałe
Książki