KSIĄŻKA
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi [KSIĄŻKA]

4107

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 10 godzin 30 minut,
a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Seria VIP Harvard
Autor Michael Watkins
Ilość stron 264
Okładka miękka
Opis

Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciu

  • Przygotuj się do nowych obowiązków
  • Oceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzenia
  • Zdobądź poparcie podwładnych i zwierzchników

Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czasie liderzy, niezależnie od stanowiska, jakie piastują, często podejmują nieprawidłowe decyzje. Nie mają wystarczających informacji o czekających ich wyzwaniach i nie wiedzą, co należy zrobić, aby sprostać oczekiwaniom otoczenia. Taka sytuacja skutecznie utrudnia im osiągnięcie założonych celów. Dlatego aby zyskać wiarygodność, muszą wygrać kilka małych "bitew" i w ten sposób ustanowić fundament długofalowego sukcesu.

Książka "Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi" to zbiór strategii dla menedżerów obejmujących nowe stanowiska. Stosując je, szybko osiągniesz coś, co autor nazywa "progiem rentowności" -- punkt, w którym organizacja potrzebuje Ciebie tak samo, jak Ty potrzebujesz pracy. Dzięki nim nauczysz się oceniać sytuację i zdobywać wiedzę o organizacji. Szybko odkryjesz swoje mocne i słabe strony. Dowiesz się również, jak zbudować zespół pracowników i sieć doradców oraz jak uzyskać przewagę w kluczowych relacjach biznesowych.

  • Pogłębianie wiedzy
  • Kształcenie umiejętności samooceny
  • Ocena sytuacji w firmie
  • Ustalanie celów długoterminowych
  • Sztuka negocjacji
  • Budowanie i ocena zespołu
  • Tworzenie koalicji
  • Przyspieszanie procesu zmian

Zmierz się z nowymi wyzwaniami bez obaw i odnoś sukcesy.
Ta książka na pewno Ci w tym pomoże.

EAN 9788324601585
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-05-23
Tytuł oryginalny The First 90 Days: Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels
ISBN 83-246-0158-9
Seria VIP Harvard
Autor Michael Watkins
Tłumaczenie Barbara Profaska, Monika Szczęsny
Rok wydania 2006
Wydawca OnePress
Ilość stron 264
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 15
Długość (razem z opakowaniem) 210