KSIĄŻKA
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Mirosław Skwarek [KSIĄŻKA]

4699

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 24 minut,
a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

Sprawdź warunki
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Mirosław Skwarek
Ilość stron 296
Okładka miękka
Opis Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny \"miejski ryneczek\", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu \"stoisk\" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów?
EAN 9788328380912
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2021-10-05
ISBN 978-83-283-8091-2
Autor Mirosław Skwarek
Rok wydania 2021
Ilość stron 296
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 18
Długość (razem z opakowaniem) 208
Szerokość (razem z opakowaniem) 140