KSIĄŻKA
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Seria | Vademecum profesjonalisty |
Autor | Dante Treglia |
Ilość stron | 728+8 stron kolorowej wkładki |
Okładka | miękka |
Opis |
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie.
Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier. Książka podzielona jest na 6 części:
|
EAN | 9788373611115 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2003-09-09 |
Tytuł oryginalny | Game Programming Gems 3 |
ISBN | 83-7361-111-8 |
Seria | Vademecum profesjonalisty |
Autor | Dante Treglia |
Tłumaczenie | Rafał Jońca |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 728+8 stron kolorowej wkładki |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Vademecum profesjonalisty
Programowanie
Książki