KSIĄŻKA
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Seria | Vademecum profesjonalisty |
Autor | Mark DeLoura |
Ilość stron | 636 |
Okładka | miękka |
Opis |
Jeśli zajmujesz się lub zamierzasz się zająć programowaniem gier komputerowych, nie odkładaj tej książki na półkę. Znajdziesz w niej siedemdziesiąt rozwiązań rozmaitych problemów, przed którymi staje programista gier. Są to rozwiązania do natychmiastowego zastosowania lub pomysły, które mogą znacznie zredukować nakład pracy. Ich autorami są najwybitniejsi autorzy gier, współtwórcy wielu prawdziwych hitów. Dość powiedzieć, że redaktorami książki "Perełki programowania gier" są pracownicy firm takich jak Nintendo czy NVidia Corporation.
Autorzy postarali się, by przedstawiane przez nich perełki ukazywały praktyczne techniki programistyczne, możliwe do osiągnięcia przy użyciu aktualnie stosowanych technologii i pomagające przy pisaniu gier komputerowych. Przykładowe kody źródłowe opierają się na uznanych standardach: językach C i C++, interfejsy OpenGL i DirectX i nieodzownym, gdy chcemy uzyskać maksymalną wydajność asemblerze procesorów x86. Porady i rozwiązania podzielone są na 6 części:
|
EAN | 9788371978371 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2002-12-02 |
Tytuł oryginalny | Game Programming Gems 2 |
ISBN | 83-7197-837-5 |
Seria | Vademecum profesjonalisty |
Autor | Mark DeLoura |
Tłumaczenie | Rafał Jońca |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 636 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Vademecum profesjonalisty
Programowanie
Książki