KSIĄŻKA
Pedagogika trudności w uczeniu się - Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pedagogika ogólna
Seria Pedagogika Gwp
Autor Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose
Ilość stron 216
Okładka miękka
Opis Idealne wprowadzenie do specjalistycznego kierunku pedagogiki specjalnej, czyli do pedagogiki osób z trudnościami w uczeniu się. Książka jest podsumowaniem obecnego stanu wiedzy, z opisem dotychczasowych tendencji rozwojowych, określeniem aktualnego poziomu wiedzy i wskazaniem potencjalnych perspektyw. Autorzy przedstawiają i porównują historyczne i aktualne koncepcje dydaktyczne ukierunkowane na nauczanie i wspieranie uczniów przejawiających trudności w uczeniu się. Formułują zasady dydaktyczne, a ich wdrażanie zostało zilustrowane przykładami z lekcji toczących się w szkole specjalnej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się oraz w oddziałach integracyjnych. Na zakończenie opisują możliwości wsparcia na płaszczyźnie organizacyjnej i pedagogiczno-konceptualnej. Podręcznik zawiera m.in.: charakterystykę uczniów określanych mianem osób z trudnościami w uczeniu się; próby tworzenia definicji opierające się na różnych perspektywach oglądu problemu; historię powstania i rozwoju specjalizacji pedagogiki specjalnej; bjaśnienie teoretycznych podstaw owej specjalizacji.
EAN 9788374891929
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Einführung in die Lernbehindertenpädagogik
ISBN 978-83-7489-192-9
Seria Pedagogika Gwp
Autor Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose
Wydanie 1
Rok wydania 2009
Ilość stron 216
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 160 x 240
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Wysokość (razem z opakowaniem) 14