KSIĄŻKA
Pedagogika trudności w uczeniu się - Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Seria | Pedagogika Gwp |
Autor | Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose |
Ilość stron | 216 |
Okładka | miękka |
Opis | Idealne wprowadzenie do specjalistycznego kierunku pedagogiki specjalnej, czyli do pedagogiki osób z trudnościami w uczeniu się. Książka jest podsumowaniem obecnego stanu wiedzy, z opisem dotychczasowych tendencji rozwojowych, określeniem aktualnego poziomu wiedzy i wskazaniem potencjalnych perspektyw. Autorzy przedstawiają i porównują historyczne i aktualne koncepcje dydaktyczne ukierunkowane na nauczanie i wspieranie uczniów przejawiających trudności w uczeniu się. Formułują zasady dydaktyczne, a ich wdrażanie zostało zilustrowane przykładami z lekcji toczących się w szkole specjalnej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się oraz w oddziałach integracyjnych. Na zakończenie opisują możliwości wsparcia na płaszczyźnie organizacyjnej i pedagogiczno-konceptualnej. Podręcznik zawiera m.in.: charakterystykę uczniów określanych mianem osób z trudnościami w uczeniu się; próby tworzenia definicji opierające się na różnych perspektywach oglądu problemu; historię powstania i rozwoju specjalizacji pedagogiki specjalnej; bjaśnienie teoretycznych podstaw owej specjalizacji. |
EAN | 9788374891929 |
Dział | KSIĄŻKA |
Tytuł oryginalny | Einführung in die Lernbehindertenpädagogik |
ISBN | 978-83-7489-192-9 |
Seria | Pedagogika Gwp |
Autor | Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2009 |
Ilość stron | 216 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 160 x 240 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 14 |
Pedagogika ogólna
Książki