KSIĄŻKA
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - Janusz Ganczarski [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Janusz Ganczarski |
Ilość stron | 544 |
Okładka | miękka |
Opis | Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D. Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami! |
EAN | 9788328301931 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-07-17 |
ISBN | 978-83-283-0193-1 |
Autor | Janusz Ganczarski |
Rok wydania | 2015 |
Wydanie | Wydanie: -; T?umaczenie: - |
Ilość stron | 544 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168 x 237 |
Pozostałe
Książki