KSIĄŻKA
Olbrzym w cieniu. Gry wideo w kulturze audiowizualnej - Andrzej Pitrus (red.) [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Andrzej Pitrus (red.) |
Ilość stron | 242 |
Okładka | broszurowa |
Opis | `Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym, definicyjnym, związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka, artykuły analizujące relacje pomiędzy grami a innymi sferami sztuki i życia, wreszcie sięgające do różnych metodologii teksty analityczne i interpretacyjne poświęcone konkretnym tytułom i gatunkom. Tom składa się z tekstów na bardzo wysokim poziomie, napisanych kompetentnie, a przy tym obejmujących imponująco rozległy obszar zainteresowań badawczych. Książka Olbrzym w cieniu będzie istotną pozycją dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą problematyką gier komputerowych, a także badaczy i studentów tych dyscyplin, które pod wpływem gier komputerowych na naszych oczach ulegają przemianom.` Z recenzji dr hab., prof. UŁ Piotra Sitarskiego |
EAN | 9788323333524 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 978-83-233-3352-4 |
Autor | Andrzej Pitrus (red.) |
Rok wydania | 2012 |
Ilość stron | 242 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 17x23 cm |
Pozostałe
Książki