KSIĄŻKA
Ogilvy on Advertising [KSIĄŻKA]

5399

Wysyłamy w ciągu 14‑21 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Pozostałe
Ilość stron 344
Okładka miękka
Opis The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovative ways to engage people and from identifying with your audience to the various ways to sell a lifestyle, Ogilvy on Advertising looks at what sells, what doesn't and why. And, in doing so, he teaches what you can do to sell the most brilliant item of all... yourself. From a titan of not just the advertising industry, but the business world, this book is David Ogilvy's final word on what you're doing wrong in any pitch and how you can finally fix it.
EAN 9781802794960
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9781802794960
Rok wydania 2023
Język angielski
Ilość stron 344
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 13.0x20.0cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 125
Długość (razem z opakowaniem) 200
Wysokość (razem z opakowaniem) 22