KSIĄŻKA
Obsługa gości 2 (konsumentów) REA WsiP [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biotechnologia, technologia żywności
Autor Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja
Ilość stron 194
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik przygotowany z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach ,,kelner" i technik organizacji usług gastronomicznych. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach ,,kelner" i ,,technik organizacji usług gastronomicznych".Treść wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.Część 2. zawiera wiedzę z zakresu:- organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),- technik podawania potraw kuchni różnych narodów,- serwisu specjalnego i przygotowania nakryć specjalnych,- planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,- systemów rozliczeń kelnerskich,- elementów protokołu dyplomatycznego,- rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,- organizacji baru i pracy barmana.
EAN 9788302140860
Dział KSIĄŻKA
Nr dopuszczenia 31/2008
Autor Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja
Rok wydania 2013
Wydawca WSIP
Ilość stron 194
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17x24 cm