KSIĄŻKA
Obsługa gości 1 (konsumentów) - [KSĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja
Ilość stron 245
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik przygotowany z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach ,,kelner" i technik organizacji usług gastronomicznych. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach ,,kelner" i ,,technik organizacji usług gastronomicznych".Treść wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.Część 1. zawiera wiedzę z zakresu:- podziału, zasad funkcjonowania oraz wyposażenia zakładów gastronomicznych,- wizerunku pracownika obsługi,- postaw wobec gości,- zasad opracowywania kart menu,- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,- zasad i metod obsługi gości,- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.
EAN 9788302140853
Dział KSIĄŻKA
Nr dopuszczenia 35/2007
Autor Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja
Rok wydania 2013
Wydawca WSIP
Ilość stron 245
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17x24 cm