KSIĄŻKA
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - Jason Rodriguez [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Jason Rodriguez
Ilość stron 128
Okładka miękka
Opis E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu. W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii - testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.
EAN 9788328305328
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-05-07
ISBN 978-83-283-0532-8
Autor Jason Rodriguez
Rok wydania 2015
Ilość stron 128
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158 x 235 x 7
Wysokość (razem z opakowaniem) 7
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 230