KSIĄŻKA
Nowe media. Wprowadzenie [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Seria Media
Autor Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings więcej
Ilość stron 658
Okładka miękka
Opis

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediĂłw. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediĂłw”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z ktĂłrą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunkĂłw w badaniach nad mediami.


Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediĂłw; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediĂłw i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediĂłw; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotĂłw i sztucznego życia.

Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, MediĂłw i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu. 

 

EAN 9788323327738
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-01-05
ISBN 978-83-233-2773-8
Seria Media
Autor Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly
Rok wydania 2009
Ilość stron 658
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5
Długość (razem z opakowaniem) 228
Wysokość (razem z opakowaniem) 36
Szerokość (razem z opakowaniem) 170