KSIĄŻKA
Nowe Media W Komunikacji Społecznej W XX Wieku - Maryla Hopfinger [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Maryla Hopfinger
Okładka twarda
Opis Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę. Skierowana jest do słuchaczy studiów humanistycznych, społecznych (socjologii, politologii, psychologii), a także do osób nie będących specjalistami w omawianych dziedzinach, lecz zainteresowanych palącym problemem komunikacji społecznej i jej rozlicznych odmian. Razem z autorką śledzimy rozwój komunikacji społecznej od początków audiowizualności. Po kolei omawiana jest fotografia, sfera słuchowa, film, telewizja i wideo oraz komputery. Następnie przyglądamy się nowym mediom w przestrzeni społecznej oraz triumfowi techniki nad kulturą.
EAN 9788388164897
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Nowe Media W Komunikacji Społecznej W XX Wieku
ISBN 83-88164-89-9
Autor Maryla Hopfinger
Rok wydania 2005
Wydawca Oficyna Naukowa
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]