KSIĄŻKA
Nowa Ekologia Mediów - Karol Jakubowicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Technika, przemysł - opracowania ogólne
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Autor Karol Jakubowicz
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Opis W serii Akademickie warsztaty dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
Nowa wersja "grubej kreski" to przekonanie badaczy, że skoro tradycyjne media masowe schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też kolonizują ("mediatyzują") internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Nie przestaną być mediami nawet po ewentualnej migracji do sieci szerokopasmowych. Naiwne wizje całkowitej przemiany w systemie mediów i wzorach komunikowania masowego utrudniają działalność i przedsiębiorców, i twórców polityki publicznej. Dlatego autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworzące "nową ekologię mediów", a także prognozy przyszłości mediów i internetu. Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów (choć bynajmniej nie tylko) będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
EAN 9788375611144
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-11-15
Tytuł oryginalny Nowa Ekologia Mediów
ISBN 978-83-7561-114-4
Autor Karol Jakubowicz
Rok wydania 2011
Wydawca Poltext
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm