KSIĄŻKA
Nowa audiowizualność. - nowy paradygmat kultury? [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Antropologia kulturowa, etnologia | |||||||||||||||||||||||
Seria | Film i Media Audiowizualne | |||||||||||||||||||||||
Ilość stron | 424 | |||||||||||||||||||||||
Okładka | twarda | |||||||||||||||||||||||
Opis |
Za pojęciem ânowej audiowizualnościâ kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediĂłw, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstĂłw zamieszczonych w niniejszej książce przywołują rĂłżne aspekty nowych praktyk na polu wspĂłłczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem âuniwersum totalnego monitoraâ i zapraszając czytelnikĂłw do wędrĂłwki przez labirynt znaczeń wspĂłłtworzących pojęcie ânowej audiowizualnościâ.
Film i Media Audiowizualne
Antropologia kulturowa, etnologia
Książki
|