KSIĄŻKA
Nowa audiowizualność. - nowy paradygmat kultury? [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Antropologia kulturowa, etnologia
Seria Film i Media Audiowizualne
Ilość stron 424
Okładka twarda
Opis
Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediĂłw, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstĂłw zamieszczonych w niniejszej książce przywołują rĂłżne aspekty nowych praktyk na polu wspĂłłczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelnikĂłw do wędrĂłwki przez labirynt znaczeń wspĂłłtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”.


KSIĄŻKA DOSTĘPNA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:
EAN
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-09-18
ISBN 978-83-233-2516-1
Seria Film i Media Audiowizualne
Redaktor Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk
Rok wydania 2008
Ilość stron 424
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5