GRA
Neuroshima Nowy Jork [GRA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Opis | âWszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. PĂłł Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszĂłw. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor skĂłry, wyznanie albo śmieszny akcent, bo zabrania tego konstytucja. NiektĂłrzy nawet mĂłwią, że tu nikomu nie przeszkadza, jak jesteś zmutowany, dopĂłki masz w sercu amerykański sen! I że tylko czekamy, aż Collins da zielone światło, żeby ruszyć do boju i rozpieprzyć Molocha w drobny mak.  No i tarabani się jeden z drugim przez pĂłł kontynentu, wbija się do miasta i sru! Rzeczywistość przypieprza w niego z siłą tira wypakowanego cementem. Zanim wpakujemy się na Manhattan, daj sobie powiedzieć jedną ważną rzecz. Wszystko, co wydaje ci się, że wiesz o Nadgniłym Jabłku, to bzdury. Nie mĂłwię tego dlatego, że mam cię za frajera, bo nie mam. MĂłwię to, bo bardzo nie lubię tracić kumpli, a w Nowym Jorku niewiedza zabija szybciej, niż działko Juggernauta.âNowy Jork to 19. dodatek do gry fabularnej Neuroshima, a zarazem trzeci po Detroit i Miami nationbook rozwijający jedno z głĂłwnych miejsc w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy. Sprawdź, jakim państwem jest Nowy Jork prezydenta Collinsa!  Poznaj dziesiątki ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii!  StwĂłrz nowych bohaterĂłw z Nowego Jorku dzięki dodatkowym Profesjom i opcjom!  Odwiedź miasto i zgarnij nowe możliwości rozwoju swojej postaci!  Sięgnij do olbrzymiego zbioru pomysłĂłw na przygody i kampanie!  Na 128 stronach dodatku znajdziesz między innymi:- gmach Stalowego Domu, czyli siedzibę Prezydenta i Sztabu Generalnego nowojorskiej armii - trzy departamenty policji ze wsparciem dla rozgrywających przygody postaciami policjantĂłw - nowojorską armię i misje dla graczy na żołdzie Prezydenta - prawa i zasady prezydenckich enklaw wraz z profesją Przemytnika - ruch oporu, misje i Profesję dla bohaterĂłw walczących o wolne miasto - kulisy władzy, konkurentĂłw i sojusznikĂłw prezydenta Collinsa - dzielnice nowego, odbudowanego porządku i takie, ktĂłre wciąż nie podniosły się z gruzĂłw - Uniwersytet Columbia, samotną wyspę wiedzy w morzu barbarzyństwa - potężne gildie realizujące swą politykę w cieniu władzy Collinsa - śmiercionośne szczeliny â źrĂłdło skażenia i anomalii zmieniające życie w mieście w nieustanną walkę o przetrwanie - opis sztucznej inteligencji ALTAR i jej motywacji - sekrety nowojorskich mutantĂłw i inteligentnych szczurĂłw - i wiele wiele więcej! |
EAN | 9788360525371 |
Dział | GRA |
Marka | inna |
Wiek | od 3 lat |
Dla kogo? | dla chłopców i dziewczynek |
Liczba nośników | [1xGRA] |
Pozostałe
Gry