KSIĄŻKA
Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Opis |
W ostatnim czasie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów wynikami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania - zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych wyników zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako zobaczyć, jak uczy się mózg, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej przyjazna neuronom. W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy nowa wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, żeby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole. |
EAN | 9788365223265 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-09-28 |
ISBN | 978-83-65223-26-5 |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Rok wydania | 2015 |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Opracowanie zbiorowe
Pozostałe
Książki