KSIĄŻKA
Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 288
Okładka miękka
Opis W ostatnim czasie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów wynikami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania - zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych wyników zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako zobaczy思, jak uczy się mózg€, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej przyjazna neuronom€.
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy nowa wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, żeby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole.
EAN 9788365223265
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-09-28
ISBN 978-83-65223-26-5
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2015
Ilość stron 288
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]