KSIĄŻKA
Napędzane emocjami [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 239
Okładka miękka ze skrzydełkami
Opis SPIS TREŚCI Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem? Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego Wprowadzenie do Motion & Emotion Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA Rozdział 4. "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena Rozdział 6. "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych Na zakończenie Bibliografia Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
EAN 9788379965922
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788379965922
Rok wydania 2018
Język polski
Ilość stron 239
Okładka miękka ze skrzydełkami
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]