KSIĄŻKA
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.II (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]

2099

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Matt Haig
Okładka twarda
Opis Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś Żart! - odpowiada klient.Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, Że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych.Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.W cz
EAN 9788360339459
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-09-11
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.II (twarda), Porażki marek - cz. 2 Poronione pomysły
ISBN 978-83-60339-45-9
Autor Matt Haig
Rok wydania 2008
Wydawca Bellona
Format zapisu MP3
Okładka twarda
Opakowanie ecopack
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Długość (razem z opakowaniem) 200
Wysokość (razem z opakowaniem) 2