KSIĄŻKA
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Seria Exclusive
Autor Bill Stinnett
Ilość stron 328
Okładka twarda
Opis

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach

Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.

EAN 9788324600724
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-11-22
Tytuł oryginalny Think Like Your Customer: A Winning Strategy to Maximize Sales by Understanding and Influencing How and Why Your Customers Buy
ISBN 83-246-0072-8
Seria Exclusive
Autor Bill Stinnett
Tłumaczenie Joanna Sugiero
Wydawca OnePress
Ilość stron 328
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5