KSIĄŻKA
Mobile dla menedżerów Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne - Marcin Zaremba [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe | Marketing
Autor Marcin Zaremba
Ilość stron 220
Okładka miękka
Opis Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym Proseed, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym "Proseed", były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
EAN 9788375615487
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-05-22
ISBN 978-83-7561-548-7, 9788375615487
Autor Marcin Zaremba
Wydanie 2015-03-16
Rok wydania 2015
Ilość stron 220
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 218 x 141
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Długość (razem z opakowaniem) 218
Wysokość (razem z opakowaniem) 12