KSIĄŻKA
Metody I Techniki Sondażowych Badań Opinii - Mirosław Szreder [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Mirosław Szreder
Ilość stron 246
Okładka broszurowa
Opis Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
EAN 9788320818437
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-09-01
Tytuł oryginalny Metody I Techniki Sondażowych Badań Opinii
ISBN 978-83-208-1843-7
Autor Mirosław Szreder
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 246
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm