KSIĄŻKA
Metody I Techniki Sondażowych Badań Opinii - Mirosław Szreder [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Mirosław Szreder
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Opis Sondażowe badania opinii publicznej mają obecnie ogromne znaczenie, ich wyniki są bowiem nieocenionym źródłem informacji dla polityków, producentów, sprzedawców oraz urzędników wielu instytucji rządowych i publicznych. W książce Autor przedstawia cele, zakres i rodzaje badań opinii, proces projektowania tych badań, techniki wyboru próby respondentów i określania jej liczebności, metody obserwacji statystycznej, błędy popełniane w badaniach oraz metody wnioskowania statystycznego. Przykłady projektowania i organizacji sondażowych badań opinii w praktyce ułatwią zrozumienie wiedzy zawartej w książce.
EAN 9788320815153
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Metody I Techniki Sondażowych Badań Opinii
ISBN 83-208-1515-0
Autor Mirosław Szreder
Rok wydania 2004
Wydawca PWE
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm