KSIĄŻKA
Metoda I Znaczenie W Badaniach Sondażowych Tw - Howard Schuman [KSIĄŻKA]

3306

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 14 godzin 51 minut,
a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

Sprawdź warunki
Kategoria Socjologia - pozostałe
Autor Howard Schuman
Ilość stron 282
Okładka twarda
Opis Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi - stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej - nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem - i to jest motyw wiodący tej książki - metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych. Książka zawiera prezentacje wielu technik służących interpretacji pytań i odpowiedzi ankietowych, a prezentacje te są niezwykle sugestywne, gdyż metoda przedstawiona jest wraz z badaniem. Autor pokazuje, jak można być badaczem innowacyjnym, łączącym badanie zagadnień społecznych z usprawnianiem metod badań. Pokazuje też, że do tego, by prowadzić innowacyjne badania, nie zawsze konieczna jest wyrafinowana technika - najważniejsza jest pomysłowość i wyobraźnia. Z książki można się nauczyć, jak interpretować dane, a wiele z wykorzystanych w niej przykładów ma wartość paradygmatyczną. Książka napisana jest prostym językiem, dalekim od technicznego języka podręczników metodologii i sprawozdań z badań sondażowych; napisana jest z myślą o wszystkich, którzy badania sondażowe prowadzą, uczą, jak je prowadzić, i z ich wyników korzystają. W Polsce, jak dotąd, nie ma książki, która łączyłaby w sobie wszystkie te przymioty.
EAN 9788377370193
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-12-03
ISBN 978-83-7737-019-3
Autor Howard Schuman
Rok wydania 2013
Ilość stron 282
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 13 x 20 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 125
Wysokość (razem z opakowaniem) 15
Długość (razem z opakowaniem) 205