KSIĄŻKA
Medialne oblicza sportu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 194
Okładka miękka
Opis Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonującjako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczo?nych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim. Ze Wstępu
EAN 9788381427395
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-02-28
ISBN 9788381427395
Redaktor Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej
Wydanie 1
Rok wydania 2020
Język polski
Ilość stron 194
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]