KSIĄŻKA
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
Ilość stron 166
Okładka miękka
Opis Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych - wraz z ich wadami i zaletami - oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
EAN 9788380852044
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788380852044
Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
Rok wydania 2016
Język polski
Ilość stron 166
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x22.9