KSIĄŻKA
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson [KSIĄŻKA]

7299

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Krytyka literacka
Autor John B. Thompson
Ilość stron 256
Okładka broszurowa
Opis `Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
EAN 9788372490858
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-7249-085-6
Autor John B. Thompson
Rok wydania 2006
Ilość stron 256
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 19x22.5 cm