KSIĄŻKA
Media globalne [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Media, dziennikarstwo |
Seria | Media |
Autor | Terry Flew |
Ilość stron | 260 |
Okładka | twarda |
Opis |
Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują:
John Sinclair, Uniwersytet w Melbourne Media globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników. Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie Terry Flew jest profesorem nadzwyczajnym i dyrektorem studiów podyplomowych w Katedrze Przemysłów Kreatywnych na Uniwersytecie Technologii Queensland w Brisbane, w Australii. |
EAN | |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-10-25 |
ISBN | 978-83-233-2885-8 |
Seria | Media |
Autor | Terry Flew |
Rok wydania | 2010 |
Ilość stron | 260 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Media
Media, dziennikarstwo
Książki