KSIĄŻKA
Media a rok 1989 [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria Media Początku Xxi Wieku
Ilość stron 258
Okładka miękka
Opis W serii wydawniczej \"Media początku XXI wieku\" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
EAN 9788375452181
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788375452181
Seria Media Początku Xxi Wieku
Redaktor Szurmiński Łukasz
Rok wydania 2010
Język polski
Ilość stron 258
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.0cm