KSIĄŻKA
Mass media. Metody badań [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Seria Media
Autor Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick
Ilość stron 656
Okładka twarda
Opis
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują rĂłżne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań – jak rĂłwnież ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie – oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałĂłw dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresĂłw stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediĂłw.

Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, ktĂłrzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
John Wright, University of Florida

Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.
Shuhua Zhou, University of Alabama

Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediĂłw.

Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.

EAN
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-06-02
ISBN 978-83-233-2282-5
Seria Media
Autor Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick
Rok wydania 2008
Ilość stron 656
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5