KSIĄŻKA
Mass media [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Etyka, estetyka
Ilość stron 246
Okładka broszurowa
Opis Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
EAN 9788372490780
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-7249-078-3
Rok wydania 2006
Ilość stron 246
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15x20.5 cm