KSIĄŻKA
Marketing Z Google - Paweł Kobis [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Paweł Kobis |
Ilość stron | 268 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy - często bardzo odległy - plan. Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google. Książka prezentuje m.in.: - Co to jest SEO - Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania - Jak uniknąć spamu - Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania - Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie - Jak znaleźć słowa i frazy niszowe - Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania - Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób. |
EAN | 9788301151331 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-01-01 |
Tytuł oryginalny | Marketing Z Google |
ISBN | 978-83-01-15133-1 |
Autor | Paweł Kobis |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | PWN- Mikom |
Ilość stron | 268 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Marketing
Książki