KSIĄŻKA
Marketing Z Google - Paweł Kobis [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Paweł Kobis
Ilość stron 268
Okładka broszurowa
Opis Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy - często bardzo odległy - plan.

Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.

Książka prezentuje m.in.:

- Co to jest SEO
- Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania
- Jak uniknąć spamu
- Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania
- Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie
- Jak znaleźć słowa i frazy niszowe
- Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania
- Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem

Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób.
EAN 9788301151331
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-01-01
Tytuł oryginalny Marketing Z Google
ISBN 978-83-01-15133-1
Autor Paweł Kobis
Rok wydania 2007
Wydawca PWN- Mikom
Ilość stron 268
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm