KSIĄŻKA
Marketing wirusowy w internecie [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Autor | Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Opis |
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Epidemia rozsiewana przez siećByła pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans... Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości! Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś! |
EAN | 9788324621248 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-08-06 |
ISBN | 978-83-246-2124-8 |
Autor | Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |