KSIĄŻKA
Marketing Wielkich Możliwości - Grzegorz Urban [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Grzegorz Urban
Ilość stron 168
Okładka miękka
Opis Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające "do wczoraj" strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów. Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.
EAN 9788324667017
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-07-25
ISBN 978-83-246-6701-7
Autor Grzegorz Urban
Rok wydania 2014
Ilość stron 168
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 20.8 x 14.0 cm