KSIĄŻKA
Marketing w turystyce i rekreacji - Red. nauk. Aleksander Panasiuk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Red. nauk. Aleksander Panasiuk
Ilość stron 381
Okładka broszurowa
Opis Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: - podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, - rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, - zachowania klientów na tym rynku, - elementy marketingu-mix (5P), - marketing terytorialny w turystyce, - markowy produkt turystyczny, - nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, - marketing relacji w turystyce i rekreacji, - badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.
EAN 9788301173074
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-04-29
ISBN 978-83-01-17307-4
Autor Red. nauk. Aleksander Panasiuk
Rok wydania 2013
Ilość stron 381
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm