KSIĄŻKA
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Piotr Guziur
Ilość stron 152
Okładka miękka
Opis
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:
  • reklama internetowa,
  • standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
  • cele i efektywność reklamy,
  • sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
  • sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
  • marketing oparty na wynikach,
  • działanie programów partnerskich,
  • metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
  • metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
EAN 9788371975103
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2001-10-04
ISBN 83-7197-510-4
Autor Piotr Guziur
Wydawca Helion
Ilość stron 152
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5