KSIĄŻKA
Marketing Usług Hotelrskich Wyd.III - Marek Turkowski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Marek Turkowski
Ilość stron 282
Okładka broszurowa
Opis Turystyka jako jedna z gałęzi przemysłu może stanowić dla polskiej gospodarki szansę rozwoju w XXI wieku. Jednak turystyka to nie tylko gałąź przemysłu, lecz także kreowanie popytu (coraz silniejszego) na usługi turystyczne (m.in. na usługi hotelarskie). Stało się to możliwe dzięki zmianom, które zaszły w Polsce w ostatnich latach. Do zmian tych można zaliczyć: uproszczenie procedur przyjazdowych, podwyższenie standardu i wzrost liczby hoteli czy rozwój samorządów lokalnych. Ponadto zmiany w ustawie o usługach turystycznych (1997) i nowe rozporządzenie Rady Ministrów (1999) regulujące kwestię kategoryzacji zakładów hotelarskich przyczyniły się do ich intensywniejszego rozwoju.
EAN 9788320817614
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-09-01
Tytuł oryginalny Marketing Usług Hotelrskich Wyd.III
ISBN 978-83-208-1761-4
Autor Marek Turkowski
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 282
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm