KSIĄŻKA
Marketing Usług Hotelarskich [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Przedmioty zawodowe |
Autor | Adam Stefański |
Ilość stron | 212 |
Okładka | miękka |
Opis |
MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów: rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich; rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. |
EAN | 9788375441499 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 978-83-7544-149-9 |
Autor | Adam Stefański |
Klasa | wieloletnie |
Ilość stron | 212 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Adam Stefański
Przedmioty zawodowe
Książki