KSIĄŻKA
Marketing Usług Hotelarskich [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Przedmioty zawodowe
Autor Adam Stefański
Ilość stron 212
Okładka miękka
Opis MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów:

rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
EAN 9788375441499
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7544-149-9
Autor Adam Stefański
Klasa wieloletnie
Ilość stron 212
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 mm