KSIĄŻKA
Marketing Teoria Przykłady - Waniowski, Sobotkiewicz, Daszkiewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Waniowski, Sobotkiewicz, Daszkiewicz
Ilość stron 392
Okładka broszurowa
Opis Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
EAN 9788374881524
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-02-18
Tytuł oryginalny Marketing Teoria Przykłady
ISBN 978-83-7488-152-4
Autor Waniowski, Sobotkiewicz, Daszkiewicz
Rok wydania 2010
Wydawca Placet
Ilość stron 392
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm