KSIĄŻKA
Marketing Technologii Społecznych (broszurowa) - Charlene Li, Josh Bernoff [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Charlene Li, Josh Bernoff |
Ilość stron | 354 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy? Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę. Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. |
EAN | 9788361040729 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-10 |
Tytuł oryginalny | Marketing Technologii Społecznych (broszurowa) |
ISBN | 978-83-61040-72-9 |
Autor | Charlene Li, Josh Bernoff |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 354 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Marketing
Książki