KSIĄŻKA
Marketing Technologii Społecznych (broszurowa) - Charlene Li, Josh Bernoff [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Charlene Li, Josh Bernoff
Ilość stron 354
Okładka broszurowa
Opis Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy?
Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów.
EAN 9788361040729
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-03-10
Tytuł oryginalny Marketing Technologii Społecznych (broszurowa)
ISBN 978-83-61040-72-9
Autor Charlene Li, Josh Bernoff
Rok wydania 2009
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 354
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm